Działania

Stowarzyszenie FAIR MARKET INSTITUTE realizuje swoje cele, w szczególności poprzez następujące
działania:

  1. organizowanie szkoleń, konferencji, prelekcji;
  2. publikacje artykułów, biuletynów, książek mających podnosić świadomość producentów i
    odbiorców sprzętu biurowego;
  3. działanie w mediach, radio i internecie;
  4. tworzenie kodeksu dobrych praktyk rynkowych;
  5. współpracę z osobami i organizacjami realizującymi podobne cele;
  6. zgłaszanie stosownym organom, urzędom, instytucjom przypadki naruszeń na rynku
    producentów sprzętu biurowego;
  7. występowanie w imieniu producentów do stosownych organów, urzędów, instytucji
    z wnioskami w zakresie ochrony ich praw, tworzenia nowych procedur, nadawania
    certyfikatów jakości i gwarancji;
  8. pozyskiwanie dodatkowych środków na działalność;
  9. zabieranie głosu i wyrażanie swojego stanowiska na forum publicznym;
  10. współpracę z organami administracji publicznej oraz innymi instytucjami i podmiotami,
    kierowanie do nich postulatów;
  11. prowadzenie działalności doradczej i informacyjnej;
  12. prowadzenie i wspomaganie działalności badawczej i naukowej;
  13. organizowanie imprez integracyjnych, promocyjnych i kulturalnych w zakresie
    promowania usług producentów oryginalnego sprzętu biurowego;
  14. prowadzenie innych działań sprzyjających realizacji statutowych celów Stowarzyszenia.